In principe zijn alle artikelen van La Ligna te vinden in de webshop. Wanneer een artikel niet is te vinden op www.laligna.nl dan is deze waarschijnlijk uitverkocht. Wil je het zeker weten? Neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@laligna.nl. Het zoeken naar een artikel binnen de website gaat heel eenvoudig. Je kunt gebruikmaken van de menufilters aan de linkerzijde of gebruikmaken van de zoekfunctie aan de bovenzijde van de webpagina
Bestellen bij La Ligna gaat snel en eenvoudig. In onze webshop vind je een grote verscheidenheid aan artikelen. Via onderstaande stappen heb je de bestelprocedure binnen enkele minuten afgerond.

Kies je artikelen
- Kies de juiste maat en kleur van het gewenste product en plaats de artikelen in je shoppingbag via de bestelknop. Verder winkelen? Klik dan op 'verder winkelen'. Wil je jouw shoppingbag bekijken? Klik dan op 'bekijk shoppingbag'.
- Wil je meer dan één artikel van hetzelfde? Verander het aantal en de prijs wordt automatisch aangepast.
- Optioneel: actiecode invoeren onder het kopje 'actiecode'. - Klaar met winkelen? Klik op de knop 'afrekenen' om de bestelling af te ronden.

Voer je gegevens in - Log in op jouw La Linga-account of maak een nieuw account aan.
- Om je bestelling te kunnen verwerken hebben we je adresgegevens nodig zodat wij weten waar we het artikel naar toe moeten sturen.
- Kies het gewenste bezorgadres. Je kunt je artikelen thuis laten bezorgen met PostNL.
- Je kunt je bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten afleveren. Zet dan een vinkje bij 'afwijkend verzendadres toevoegen' en vul vervolgens de adresgegevens in.
- Kies de gewenste betaalwijze en klik op 'volgende'.

Controleer je bestelling
- In dit scherm zie je een overzicht van je bestelling en de door jouw ingevoerde gegevens.
- Als deze gegevens juist zijn, klik dan op de knop 'bevestig bestelling' om je bestelling te bevestigen. Is er iets niet juist ingevuld? Klik dan op de knop “vorige” om je gegevens of bestelling aan te passen.
- Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de door jouw gekozen betaalmethode.
Betalen

Je kunt kiezen uit directe of indirecte betaalmethoden.

Directe betaling (voor snelle levering):
- iDeal
- Mastercard
- Visa

Wanneer je een bestelling plaatst bij www.laligna.nl stem je in met de algemene voorwaarden van SAS Online BV.
Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin staan de gegevens van je bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is het door jou opgegegeven e-mailadres niet geldig of niet compleet. Via je La Ligna-account kun je je opgegeven e-mailadres controleren en indien nodig wijzigen. Kloppen je persoonsgegevens en je bestelling? Neem dan voor de zekerheid contact op met onze klantenservice via klantenservice@laligna.nl.
Door in te loggen in je La Ligna-account op www.laligna.nl kun je de status van je bestelling volgen. De informatie over je bestelling kun je vinden onder het kopje 'Jouw bestellingen'.
Wanneer de betaling al heeft plaatsgevonden, is het niet meer mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren. Mocht je nog meer artikelen willen bestellen, dan zal je een nieuwe bestelling in onze webshop moeten plaatsen. Uiteraard is het wel mogelijk om een bestelling te retourneren. Als je artikelen wilt retourneren, dien je de artikelen onbeschadigd in de originele verpakking te retourneren samen met de retourbon en op te sturen naar:

SAS Online BV La Ligna Retouren Rijnkade 186 1382GT Weesp
Momenteel verzenden wij via de webshop alleen bestellingen naar:


- België (€3,95 verzendkosten)
- Luxemburg (€3,95 verzendkosten)
- Duitsland (€3,95 verzendkosten)
- Frankrijk (€8,95 verzendkosten)
- Italie (€8,95 verzendkosten)
- Spanje (€8,95 verzendkosten)
- Verenigd Koninkrijk (€8,95 verzendkosten)
- Oostenrijk (€8,95 verzendkosten)
- Denemarken (€8,95 verzendkosten)
- Noorwegen (€8,95 verzendkosten)
- Zweden (€8,95 verzendkosten)

Mocht je de bestelling naar een ander land willen versturen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij La Ligna bedragen de verzendkosten voor alle afleveradressen binnen Nederland € 4,95 per bestelling. Bestel je voor meer dan €50,- dan vervallen de verzendkosten. Dit is een vast bedrag, ongeacht het aantal artikelen dat je bestelt.
Wanneer je bestelling voor 13.00 uur bij ons binnenkomt op werkdagen van maandag t/m vrijdag (en is betaald), wordt deze, tenzij anders aangegeven, dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van GLS zal dit de volgende dag worden aangeboden bij het gekozen afleveradres.

Er zijn hier een aantal uitzonderingen op:
- Het artikel is niet direct bij ons op voorraad. Het artikel zal dan uit een winkel gehaald worden waardoor de levertijd langer is dan normaal.
- Het betreft een sale-artikel. Tijdens de sale kan het drukker zijn dan normaal en kan het voorkomen dat een bestelling langer duurt dan je van ons gewend bent.
- Tijdens de decembermaand kan de levertijd oplopen i.v.m. de december drukte bij GLS.

Indien je niet thuis bent

Alle bestellingen die bij La Ligna binnenkomen, worden als pakket bij GLS aangeboden. Wanneer een pakket niet bij de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat de zending dan een dag later wordt ontvangen. Als jij en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de medewerker van GLS een bericht in je brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of GLS ophaalpunt je het pakket kunt ophalen.
Je kunt op verschillende manieren je webshop bestelling betalen.

- iDEAL
- Mastercard
- Visa
- MisterCash

Betalingen via iDeal

Heb je toegang tot internetbankieren bij jouw bank? Dan kun je zonder speciale software gebruik maken van iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken, zoals SNS Bank, ING, Rabobank en ABN AMRO. iDEAL is een onafhankelijke betalingspartner die op een veilige wijze de transactie tussen jou en La Ligna plaats laat vinden. Wanneer je je bestelling afrondt, betaal je via het officiële iDEAL-scherm. Dit betekent dus een veilige verbinding en een veilige transactie.

Hoe werkt de betaling via iDEAL?

- Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen.
- Klik op de iDEAL-betaalknop en selecteer je bank.
- Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat.
- Je wordt door jouw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling.
- Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en La Ligna wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Betalingen via Creditcard

Wanneer je in het bezit bent van een creditcard is het mogelijk om in de webshop van La Ligna je bestelling te betalen met je creditcard. La Ligna accepteert twee creditcards: Visa en Mastercard. Je gegevens worden direct geverifieerd bij de creditcardmaatschappij, die de betaling na enkele seconden goedkeurt. De betaling wordt dan direct overgemaakt naar La Ligna. Het kan natuurlijk voorkomen dat je creditcardbetaling wordt afgekeurd, bijvoorbeeld omdat je limiet is bereikt, in dat geval krijg je meteen de mogelijkheid om het opnieuw te proberen of om een andere betaalmethode te kiezen.

Veilig online betalen

In de webshop van La Ligna betaal je altijd via onze betalingspartner Buckaroo. Dit is een onafhankelijke derde partij tussen jou en La Ligna. Buckaroo waarborgt jouw veiligheid met een veilige SSL-verbinding. Deze verbinding, bekend door het groene slotje linksboven in het beeldscherm, garandeert een veilige transactie tussen jou en je bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling) die voorkomt dat kwaadwillende jouw gegevens kunnen gebruiken. Jouw bank zal tijdens de transactie het transactiescherm in het beeldscherm plaatsen. Zo ben je vertrouwd en veilig online aan het winkelen. Al je gegevens, inclusief je creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Je creditcardnummer wordt bovendien slechts eenmalig gebruikt voor de betaling van de order en niet verder opgeslagen. La Ligna kan jouw gegevens daarom nooit nog een tweede keer gebruiken. Betaal je vanuit het buitenland? Ook dan vinden je betalingen plaats op een veilige SSL-verbinding.

Actiecodes

Regelmatig heeft La Ligna acties voor vaste klanten waarbij onder andere ook actiecodes worden uitgedeeld. Indien je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief word je automatisch op de hoogte gehouden van deze acties en ontvang je de bijbehorende actiecodes. De actiecodes geven je recht op een bepaalde korting op (een deel van) het assortiment van La Ligna. Ben je in het bezit van een actiecode en wil je deze gebruiken? Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om je geldige actiecode in te voeren. Vervolgens wordt automatisch de korting op je bestelling verrekend.
Retourneren en ruilen van online aankopen

Ik ben niet tevreden over mijn online aankopen. Kan ik de gekochte artikelen nog ruilen of retourneren?

Heb je in onze webshop een kledingstuk besteld en wil je het artikel retourneren? Dat is geen probleem. Na ontvangst van het artikel heb je 14 dagen lang herroepingrecht. Je krijgt dan natuurlijk je geld terug. La Ligna zal je geld zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 (veertien) dagen na de terugzending terugbetalen. De enige voorwaarde is dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is en dat je de retourbon volledig en juist hebt ingevuld. De artikelen kunnen NIET geruild worden voor een ander artikel, wel voor een andere maat.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je de artikelen wilt retourneren, dien je de artikelen onbeschadigd in de originele verpakking te retourneren samen met de retourbon. De retourbon wordt mee verzonden met jouw verzendbevestiging per mail. (Let op! Het kan voorkomen dat deze mail in de spam terecht komt.)

Je kan de artikelen opsturen naar:
SAS Online B.V
La Ligna Retouren
Rijnkade 186
1382GT Weesp
Nederland

Er zijn enkele uitzonderingen die niet in aanmerking komen voor restitutie. Deze zijn:

- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
- Artikelen waarvan de originele labels zijn verwijderd
- Artikelen die gedragen of gewassen zijn
- Artikelen waarbij zelf is getracht een gebrek te herstellen
- Artikelen waarvan de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.

Na ontvangst van je retourzending ontvangt je een bevestiging van La Ligna. De retourgezonden artikelen worden gecontroleerd. Na controle wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetaald.

Hoe kan ik mijn artikelen ruilen voor een andere maat?
Wil je een online besteld artikel ruilen? Retourneer het desbetreffende artikel en bestel het gewenste artikel opnieuw. Wil je het artikel ruilen voor een andere kleur of model? Plaats hiervoor een nieuwe bestelling en retourneer je oude artikel.

Kosten voor retourneren

Voor het retour zenden van je bestelling naar La Ligna betaal je de kosten die in rekening worden gebracht bij het postkantoor.

Retourbetaling

La Ligna streeft ernaar om zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, je geld terug te storten op je bank- of girorekening of je creditcard account. Indien er een retourbetaling plaatsvindt aan een creditcard, kan het voorkomen dat je dat niet meteen opmerkt. Dit kan voorkomen als het bijgeschreven bedrag niet op de bankrekening staat bijgeschreven, maar op je creditcardrekening. Het volgende kun je controleren:

- De creditcard is gekoppeld aan de bank: het aankoopbedrag wordt dan op je bankrekening gestort.
- De creditcard is niet gekoppeld aan de bank: het aankoopbedrag staat dan op je creditcard rekening. Retourbetalingen kunnen uitsluitend gedaan worden op de rekening waarmee betaald is. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@laligna.nl

Klachten en garantie

Als je klachten hebt over de artikelen of service van La Ligna, dan horen wij dat graag. Op die manier kunnen wij eraan werken om jou in de toekomst beter van dienst te zijn. Voor klachten over de aangeschafte artikelen kun je terecht bij het La Ligna filiaal waar je het artikel hebt gekocht of in het geval van een online aankoop via klantenservice@laligna.nl. Voor klachten betreffende de service of andere zaken zouden we je willen vragen contact op te nemen via het e-mailadres klantenservice@laligna.nl

Het kledingstuk dat ik heb gekocht is beschadigd. Wat nu?

Als je bij La Ligna een artikel hebt gekocht dat beschadigd is of fabrieksfouten vertoont, dan kun je contact opnemen via het e-mailadres klantenservice@laligna.nl. Wij zullen er dan voor zorgen dat je een nieuw exemplaar meekrijgt of dat je, als het artikel niet meer voorradig is, je geld terugkrijgt.

Je kan de artikelen opsturen naar:
SAS Online B.V
La Ligna Retouren
Rijnkade 186
1382GT Weesp
Nederland
Je bent succesvol ingeschreven!
Deze e-mail is geregistreerd
Newsletter
ico-collapse
0
Recent bekeken
ic-cross-line-top
Top
ic-expand
ic-cross-line-top